پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پریماه آرزومندی

بازی وبلاگی

1392/3/11 2:25
نویسنده : سمانه
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم 

دوست دارم تو وبلاگت همیشه از تو بنویسم اما امروز از طرف الهام جون مامان امیرحسین به این بازی دعوت شدم بدم نیومد هم یه تفریحی داشته باشم هم اینکه تو با جوابهایی که من به این سوالها می دم بعده ها با حال و هوای این روزهای من آشنا بشی نیشخند

سوالها چون زیادن تو ادامه مطلب...

همینطوری! محض زیبا کردن این پست یه عکس از تو خوشگلم  قلب

یعنی من عاشق این نگاه دقیق تو هستماقلب

1_بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟

از دست دادن عزتم

 

2_اگه 24 ساعت نامریی بشی چی کار می کنی؟

می رم تمام سفته هایی که دست نزول خورها هست رو پاره می کنم شیطان

 

3_اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12حرفت رو داشته باشه آن چیست؟ 

آرزوی سلامتی همیشگی برای همه

 

4_از میان اسب پلنگ و عقاب کدام را دوست داری؟

پلنگ

 

5_کارتون مورد علاقه کودکیت چیست؟

مِمول (شخصیت و قیافه اُسکار رو دوست داشتم) از خود راضی

 

6_درپختن چه غذایی مهارت نداری؟

کتلت ( همیشه وا می ره سوال)

 

7_اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

فریاد زدن سر اولین کسی که جلوی چشمم باشه خنثیاما برای یه لحظه ! بعدش حسابی پشیمون می شم.

 

8_با مرغ دریا اورانیم و خسته یک جمله بسازید؟

بعد از تلاش فراوان، مرغ دریاییِ خسته، به اورانیوم دست یافت سوال

 

9_دو بیت شعرکه خیلی دوست داری؟

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ............ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

از دوست به یادگار دردی دارم ............... کان درد به صد هزار درمان ندهم

 

10_اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی کجاست؟ 

آخرین بار که برای دیدن پریماه جونم رفتم سونوگرافی.... تصویر صورت گرد و نازش که انگار داشت نگاهم می کرد از جلوی چشمم نمیره هرگز... بغل

 

11_چه رنگی هستی؟

سفید

 

12_اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو انتخاب می کنی؟

لبنان ( فقط به خاطر آب و هواش و ته لهجه فرانسویشون که با عربی قاطی شده چشمک)

 

13_بهترین sms inbx گوشیت چیه؟

از یکی از دوستای دوران دانشگاه که منو به یه ختم قرآن دعوت کرد.

 

14_اگه قرار باشه 3 نفراز عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی اون 3 نفر چه کسانی هستن؟

مامانم

بابام

دو تا خواهرام!!! شرمنده نمی شد یکیشون رو تنها دعوت کنم ( حالا یه کمی غذا بیشتر درست می کنم  نیشخند چیزی نیست که!!!!!)

 

15_اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چیه؟

حسد ( که مادر همه دردهای انسانه که کاش تو دل هیچکس نباشه)

 

16_چه کسی رو  می خوای ملاقات کنی ؟

معلم تربیتی دوران دبیرستانم ( خیلی حرفها براش دارم)

 

17_اگه بخوای اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کتی؟

ماه پری آرزومندی نیشخند

 

18_خصوصیت اخلاقی؟

با اراده، دلسوز، دوست دار محیط زیست، با گذشت

 

19_کاشکی؟

همه دخترهای این سرزمین یه ازدواج موفق داشته باشن و یه روزی حس وصف ناشدنی مادر شدن رو بچشن....( این دعای همیشگی منه لحظاتی که از بودن پریماه تو آغوشم، پر می شم از احساس ابدی خوشبختی) الهی آمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان طهورا عسلی
12 خرداد 92 23:50
یه کم کار فروشانش ضعیفه ....

کار چیش ضعیفه؟
الهام
13 خرداد 92 10:54
سلام گل گلي با يه سفر ديگه آپييييييييييييييييييييييم
فریماه
14 خرداد 92 15:17
جالب بود . جوابهای قانع کننده ای بود

خودتون رو معرفی نکردین نه وبلاگی و نه ایمیلی ؟
به هر حال خوشحالم از آشناییتون
الهام مامان تيانا
14 خرداد 92 15:29
سلام من رفتم به وبلاگ الهام مامان امير حسين جون اما صفحه ي شما باز شد .
به هر حال خوشحالم از اشناييتون . خدا پريماه جونو واستون نگه داره.

من هم همینطور. مرسی از لطفتون. تیانا کوچولوی شما رو هم دیدم و چه ناز دختریه ماشالله. خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه
الهام
16 خرداد 92 11:43
Salut salut
Je t'aime et je t'embrasse


Moi aussi
الهام
18 خرداد 92 16:49
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............

چه بامزه این تصویره انگار استیلیزه امیرحسین خان شماست
الهام
20 خرداد 92 14:37
سلام سمانه جون
خوبی ؟؟
گل دختر خوبه؟؟
میگم یه سر به این وبلاگه بزن به نطر من خیلی شبیه پریماهه!!نیست؟
http://ghasedakmaman.niniweblog.com
>کلی تعجب کردم!!به اونم گفتم بیاد ببینه!
راستی از نرم افزار دانلودیت چه خبر؟تونستی؟





یه کمی شباهت داره خصوصا وقتی نور آفتاب اذیتش می کنه و اخم می کنه. برای شما که فقط عکسای پریماهو دیدی شاید شباهت زیادی به نظر می یاد . اگه از نزدیک ببینی! آنچنان شباهتی هم بهم ندارن

دانلود کردم اما کار نکرد. یه کمی هم مشکوک بود خدا کنه سیستم و ویروسی نکرده باشه مثکه اینجور کارا آخر و عاقبت نداره [پشیمان]


ازاده طلوع
20 خرداد 92 15:49
سلام به پریماه خانوم خوشگل و مامان جونش که دوست خوبمه,ماشااله بزرگ شدی عزیزم,خدا به مامان و بابا ببخشتت.خوشحالم که از طریق این وبلاگ فرشته کوچولوی دوستم رو میبینم و از راه دور صورت مثل ماهشو میبوسم.آزاده طلوع

سلام آزاده جون خوبی عزیزم از لطفت ممنون. انشالله به زودیِ زود از این فرشته کوچولوها نصیب شما بشه. آقا مانیِ برادر محترمتون چطوره؟
بابای یسری جان
15 تیر 92 15:24
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.