پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پریماه آرزومندی

22 ماهگی

1393/4/12 20:30
نویسنده : سمانه
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

بعد از یه مدت طولانی سه تا عکس ازت میذارم . دلخور نباش مامانی خیلی گرفتارم . هم کلاس هام هم بیماری باباجون هم پروژه از شیر گرفتن شما و ... و البته یه خبر خوب ... عقد خاله فاطمه... مبارک باشه خاله جون بوس

یه عصر جمعه با مامان و بابا تو دربند.

این هم یه عصر گرم تابستونی تو حیاطمون- پیراهنت هم خودم دوختم. این یکی رو خیلی دوست داری فکر کنم چون رنگ و روی خوبی داره و البته سبک و خنکه چشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیـــرحسیــــن
14 تیر 93 17:05
ماشاالله چه بزرگ شده عزيز خاله خدا بد نده شوهرتون بهترن؟؟ عقد خواهري مبارك باشه
سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم. هر چی بزرگتر و شیرین زبون تر میشه من کمتر وقت می کنم وبلاگشو آپ کنم منظورم بیماری پدرم بود.
سارا دوست خاله فاطمه
2 مرداد 93 23:00
سلام پریماه جون خوبی؟ سلام سمانه خانم خوب هستید؟ چه پیراهنای خوشگلی. ماشااله.خیلی بهت میاد عزیزم.مبارکت باشه. خدا قوت مامان هنرمند. راستی ازدواج خاله فاطمه جون رو هم تبریک میگم.انشاالله که خوشبخت بشن.
سمانه
پاسخ
سلام خاله جون شکر خدا بد نیستیم. انشالله به زودی قسمت شما