پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

پریماه آرزومندی

مهمون کوچولوی ماه رمضان

1393/5/1 17:59
نویسنده : سمانه
536 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز ظهر قبل از ماه رمضون، صدای اذان از مسجد می اومد. من تو آشپزخونه بودم و اصلا حواسم به اذان نبود. پریماه اومد پیشم و گفت: مامان نماز بوخونم آرام

من انقدر ذوق زده شدم که همون روز براش یه چادر نماز دوختم . یه درس هم از دخترم گرفتم که همیشه گوشم به صدای اذان متوجه باشه و نماز رو اول وقت بوخونم...

پینوشت: پریماه نازم خیلی شیرین زبونی مامان. خیلی وقته که هم کلمه ها رو قشنگ ادا می کنی هم جمله هایی می سازی که همه ی ما از تعجب شاخ در میاریم .

اگه فرصت کنم حتما از شیرین سخنی هات می نویسم عزیز دلم.

اون لکی هم که روی صورتته جای سوختگیه . اومدم برات اسپند دود کنم که چشم نخوری ... تو پشت سرم بودی و ندیدمت... وقتی برگشتم ... جا اسفندی خورد روی صورتت و سوخت... ملانصرالدینی هستیم ماسوال

پسندها (4)

نظرات (5)

سارا دوست خاله فاطمه
2 مرداد 93 23:07
سلام پریماه گلم. ماشالله هزار ماشالله. قربونت برم با اون چادر زیبات خانم کوچولو. با این عکس قشنگت، یاد جشن تکلیفه خودم افتادم.
خاله نگار
6 مرداد 93 14:00
سلام پریماه خانوم خانوماااااا شدیااا مثل فرشته کوچولوها شدی قربونت بشم من
جیران بخشنده
3 شهریور 93 10:44
فدات بشم من فرشته کوچولو چه قدر چادر بهت میاد
سارا دوست خاله فاطمه
30 شهریور 93 23:06
سلام پریماه عزیزم خوبی؟ ***تولدت مبارک پریماه جون*** انشالله همیشه سلامت باشی عزیزم.
سمانه
پاسخ
سلام خاله سارا جون . خیلی ممنون
سارا دوست خاله فاطمه
13 اسفند 93 17:02
سلام پریماه جون خوبی؟ سلام سمانه خانم خوب هستید؟ همسرتون خوب هستن؟ قربونت برم پریماه جون دلم برات تنگ شده. البته از خاله فاطمه جون جویای احوالتون هستم. عزیزمی گلم. مرسی ساراجون