پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پریماه آرزومندی

به دست گرفتن اشیا- کادوی عمه ها

1391/11/11 11:00
نویسنده : سمانه
350 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم. دیشب بغل بابایی نشسته بودی، قابلمه های سیسمونیت هم روی میز بود (یه لابراتوار راه انداخته بودم که شیشه شیر و شیردوش رو تو آب جوش ضد عفونی کنم و یه کم شیر بریزم ببینم شما با شیشه شیر کنار میای یا نه؟ که نه!متفکر یه فیلم بامزه از این مدل شیر خوردنت گرفتم آخر خنده قهقهه) خلاصه... من تو آشپزخونه بودم و بابایی داشت تلویزیون نگاه می کرد که یه دفعه دید قابلمه داره رو میز حرکت می کنه تعجب دقیق که نگاه کرد دید شما دسته قابلمه رو گرفتی و داری تکونش میدی خنثی
البته دو سه روز پیش که روی پای خاله نگار نشسته بودی. خاله چندتا شکلات و آبنبات رو دستش مقابل شما می گیره ببینه عکس العملت چیه. فقط بهشون نگاه می کنی. خاله آروم یکی از دستهات رو به شکلاتها نزدیک می کنه . شما که می بینی چیز ترسناکی نیست نگران اون یکی دستت رو میاری که شکلاتها رو برداری از خود راضی

 میدونی چرا می خواستم شیشه شیر رو امتحان کردم؟ داستان داره دخملی. جمعه که رفته بودیم خونه مامان بابایی، عمه ها می خواستن برن خرید عید به من هم گفتن بیا بریم. من هم گفتم نمیشه پریماه رو تنها گذاشت بنابراین با خودمون بردیمت گفتیم ما میریم خرید شما تو ماشین میشینی تا برگردیم . اما هنوز یه کم نگذشته بود که تلفن زدن گفتن زود بیا پریماه داره گریه می کنه. هم دلت برام تنگ شده بود هم گرسنه ات بود هم گرمت بود خلاصه تا رسیدم و گریه ات رو دیدم انقدر خودم رو سرزنش کردم. شما هم یه کم شیر می خوردی یه کم نق می زدی یه کم گریه می کردی دوباره شیر می خوردی ... الی آخر. گفتم شیشه شیر رو امتحان کنم شاید تو موقعیت های فورس ماژور اینطوری به درد بخوره.

راستی جفت عمه ها کادو برای شما لباس عید خریدن لبخند.این دو تا سارافون خوشگل رو. دستشون درد نکنه. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طهورا عسلی
12 بهمن 91 7:14
آره. فکر خوبیه. منم وقتی میخوام برم حوزه براش شیر میدوشم تا بیام یکی ذو وعده شیر میخوره. خیلی خوبه بچه شیشه بخوره چون بعدا میتونی شیر پاستوریزه یا آبمیوه بریزی توش بدی دستش بخوره.


البته یه جایی خونده بودم که بچه ای که شیر مادر می خوره رو به شیشه شیر عادت ندید. حتی اگه شیر خودتون رو براش میدوشید با قاشق بهش بدین. به تدریج باید عادتش بدم که بعد شش ماهگی بتونم برم سر کار
مامان امير حسين
12 بهمن 91 14:59
سلام سمانه جون
واقعا نميدونم چرا!!!!
انگار چون خصوصيه دوست دارم ماركش كنم!
البته ديگه به خاطر شما ماركش نمي كنم؟؟!


سلام. نه مشکلی نیست هر طور که راحتین. من فکر کردم تیک خصوصی رو قبلا زدین و تو حافظه کامپیوترتون مونده و شما هر جا نظر میذارین بدون اینکه حواستون باشه نظر خصوصی فرستاده می شه