پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پریماه آرزومندی

واکسن چهار ماهگی

1391/11/8 12:00
نویسنده : سمانه
353 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه خانوم! دیروز با مامان جون رفتیم خانه بهداشت برای پایش رشد و واکسن چهار ماهگی شما.
قربونت برم من، که وقتی داشتم رو تخت، لباس سرهمی ات رو در می آوردم تا برای واکسن آماده ات کنم داشتی به عروسک های اونجا نگاه می کردی و دلت بازی می خواست که ناگهان بهیار سوزن آمپول رو تو لپ پای چپت فرو کرد. اول متوجه نشدی ولی وقتی سوزن رو درآورد. صدای گریه ات بلند شد و داشت نفست میرفت،گریه زودی بغلت کردم تا یادت بره بعد هم قطره فلج اطفال بهت دادن. انقدر خانوم بودی که گریه ات کلا یه دقیقه بیشتر طول نکشید.

این عکست رو ببین!


وقتی برگشتیم خونه شروع کردی به بازی با کلیدهات که تازگی ها خیلی دوستشون داری. انگار نه انگار که واکسن زدی. کلا گریه و زاری الکی ملکی تو مرامت نیست عزیزمبغل
قد و وزن و اندازه دور سرت هم که خدا رو شکر افتاده رو منحنی و داره پیش میره. ان شاالله خدا همیشه حفظت کنه.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مینا
1 بهمن 91 16:52
سلام سمانه جون مبارکه واکسن چهار ماهگی پریماه. من هنوز ریحانه رو نبردم واسه واکسنش انشالله فردا میبریمش.الهی چه عکس نازی گذاشتی ازش. ریحانه هم از این کلیدا داره ولی میترسم بدم دستش چون محکم میزنتش تو صورتش.


مرسی مینا جون. آره به دستش میدم ولی خودم نظارت می کنم یه موقع نزنه به صورتش .آخه رو جعبه اش نوشته بود +4 ماه. تازه به نظرم باید آروم آروم همه جور جنس و بافتی رو با دستاشون تجربه کنن.
مامان مینا
1 بهمن 91 16:58
راستی به دخترت قطره استامینوفن دادی؟؟؟ چند ساعت یه بار دادی؟

آره از همون ساعت اول بهش دادم. دو برابر وزنش یعنی 13 قطره هر 6 ساعت یه بار. اصلا نه تب کرد نه بی تابی.
ان شاالله ریحانه جون هم با واکسن طوریش نشه.
مامان طهورا عسلی
9 بهمن 91 15:19
ماشاالله چه بزرگ شده ها..........

آره ماشالله . دیگه با کمک هم می تونه بشینه و رو پاهاش بایسته بدون اینکه زانوشو خم کنه.