پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پریماه آرزومندی

جوراب شلواری مامان دوز

1391/10/30 1:13
نویسنده : سمانه
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

این جوراب شلواری که به تن این خوشگل خانومه، من برای پریماه جونم دوختماز خود راضی. مبارکت باشه عزیزم ماچ در ضمن هوا امروز خیلی خوب بود، در تراس رو باز گذاشتم و گفتم یه لباس آزاد به تن زیبات بکنم تا لذتش رو ببری چشمک

قربون اون چشمات که تا می بینی دارم عکس می گیرم زول می زنی به دوربین مژه

پی نوشت: این پارچه تریکو خوشگل رو مامان جون خریده بود تا برای خودم شلوار بدوزم. باقی پارچه رو برداشتم و دست به کار شدم. بابا حمیدرضا هم که این کار رو دید به من گفت: کوکو شَنِل عینک ما هم خیلی خوشمان آمد نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طهورا عسلی
28 دی 91 15:37
بابا هنر مند..........
راستی کوکو شنل یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


اسم یه فیلمه که از زندگی شنل coco chanel ساخته شده. همون خانوم خیاط فرانسوی که مارک لباسهاش تو دنیا خیلی معروفه.
من عاشق اون فیلمه ام. حمید هم چند بار مجبور شده به خاطر من ببینه!
مامان مینا
30 دی 91 0:30
سلام سمانه جونم خیلی خیلی خوشحال شدم از اومدنت خیلی جالبه که دخترای ما تو یک روز بدنیا اومدن.
از اینکه منو جزء پیوندهات گذاشتی ممنونم.
باز هم به من سر بزن عزیزم. راستی چه جوراب شلواری نازی براش دوختی اتفاقا منم امروز برای اولین بار پای ریحانه جوراب شلواری پوشیدم. من خودم طراح لباس هستم وخیلی علاقمندم از این چیزا برای دخترم بدوزم وقت کردی بیا و بقیه عکسایی که از اتاق ریحانه گذاشتم رو ببین.

حتما سر می زنم

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
14 بهمن 91 19:10
آفرین به این مامان هنرمند من برای دخترم همه چی دوختم الا جوراب شلواری واقعا زیا و اندازه دوختی مرحبا باید بهمون یاد بدی خانوم هنرمند از راهنماییت توی پرسش و پاسخ ممنونم

مرسی نه بابا چه هنری. راستش جنس پارچه که تریکو بود خیلی کمک کرد تا خوب در بیاد
مامان کوثری
18 بهمن 91 8:10
ماشاالله چه مامان هنرمندی خیلی خوب شده

نظر لطفتونه