پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پریماه آرزومندی

بافتنی مامان جون

1391/11/15 21:37
نویسنده : سمانه
2,902 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه عزیزم. این لباس سرهمی خوشگل رو مامانم برای شما بافته. ببین چه نازه از خود راضی

 

ای من قربون اون خنده ات برم ماچ

دست مامان جون درد نکنهقلب

پریماه عزیزم ماه های اول که شما رو باردار بودم (پارسال همین موقع ) و حال و روز خوشی نداشتم رفتم دستهای مامان جون رو بوس کردم و گفتم: مامان تازه می فهمم که چه زحمتی برای ما کشیدی. انشالله همیشه سلامت باشی و با عزت زندگی کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مینا
16 بهمن 91 23:00
سلام
دست مامانت درد نکنه


مرسی
مامان اميرحسين
17 بهمن 91 22:06
به به به
دست ماماني درد نكنه
شه قده خشنگه!
چه قدم به شما اومده با لبخند قشنگت پري خانوم خوشگله

مامان کوثری
18 بهمن 91 8:11
از اینکه به ما سر زدین ممنونم بازم بیاین خوشحال میشم از وبلاگ دیگه ما هم دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/
مامان طهورا عسلی
18 بهمن 91 18:39
اونوقت این یه کامواست؟ یا طرح انداختید روش؟

مامان کلا با کاموای سورمه ای بافت . من هم با کاموای صورتی روش طرح ها رو دوختم. حالا به نظرت خوب شده
مامان طهورا عسلی
19 بهمن 91 18:01
آره بابا.................. خیلی دستت درست


هانیه خاله طهورا عسلی
19 بهمن 91 18:05
سلام مامان سمانه
تبریک به خاطر پریماه جون ماشاالله خیلی نازه
خدا نگه اش داره.

مرسی خاله خانومی. نظر لطف شماست هانیه خانوم
مامان اميرحسين
20 بهمن 91 20:31
ماماني عزيز شما به مسابقه دعوت شديد
يه سر به وبلاگمون بزن
جوابشو تو يه پست تو وبلاگت بذار و از سه تا از بهترين دوستات دعوت كن و بهش جواب بدن
درست مثل من.
مرسيييييي
گلمون غرق ماچ كن از طرف من

حتما.
مامان اميرحسين
20 بهمن 91 20:33
راستي بابا شما هم هنرمنديا؟!
كار اصلي رو شما كردي!
قشنگيش به طرحاي صورتيشه!!!!!

مرسی
خاله نگار
22 بهمن 91 14:51
سلام وروجک خانوم با اون خنده ای که از ته دل میکنی ادم نمیتونه بیاد و نظر نده

چه بهش میاد با اون ستاره های صورتی

خوشتیپ