پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پریماه آرزومندی

تحریم شیر مادر

1392/9/5 19:15
نویسنده : سمانه
658 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

از دیروز رفتی تو تحریم...

دیروز به خاطر سرماخوردگی ات رفتیم پیش دکترت، معاینه که تموم شد به دکترت گفتم یه چکاپ قد و وزن هم انجام بدین! و دکترت با دیدن رشد کم وزنی شما، از من پرسید که به تغذیه اش خوب نمی رسی گفتم چرا آقای دکتر بهش می رسم اما نمی دونم چرا وزن نمی گیره. دکتر هم گفتن از این به بعد شیر مادر تعطیل!!! فقط شبها موقع خواب حق داره شیر مادر بخوره اون هم به خاطر آرامش و رشد عاطفی لبخند

من هم دو روزه دارم تمرین می کنم که شما رو با هزار مدل غذا و خوراکی و بازی و ... سرگرم کنم که خوردن شیر رو فراموش کنی

و امروز غروب برای اولین بار بعد از مدتها (از 2 ماهگی تا به الان!!!) شما رو تو بغلم خوابوندم یه کم نوازش و لالایی و راه رفتن تو خونه...

تو هم آروم خوابیدی اینطوری

دیروز رفتم سراغ گنجه !!! لباسهات و این سرهمی که چند سال پیش از تولد تو خاله فاطمه برای کلاس خیاطی دوخته بود در آوردم و تنت کردم

اندازه اندازه ات بود...

عزیزم تو ایران زیاد مرسوم نیست تن کودک نوپا سرهمی بپوشونن... ولی من خیلی دوست دارم...

تو فیلمهای خارجی زیاد دیدم که استفاده می کنن البته این به خاطر آب و هوای سردشونه... با این نوع لباس بچه محفوظ تره لبخند

خلاصه که این عکس و به خاطر خاله فاطمه جون گذاشتمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله نگار
5 آذر 92 20:20
اخی چطور دلش اومد دکتره گفت شیر تعطیل پریماه شیر تعطیل شد بیا خونه ما خودمون نگه میداریمت ....... من اینجا هویجم عایا من خاله نیستن عایا من دل ندارم عایا من ... واسه چی فرق میزاری بین منو فاطمه خوب من خیاطی نرفتم بجاش کلاه خریده بودم واسه پریماه استعداد ندارم عوضش پول که دارم
سمانه
پاسخ
خاله فاطمه
5 آذر 92 21:58
دکترا چطوری دلشون میاد!!! فداش بشه خاله،بیا خونه ما خاله نگار نگه میدارتت به به خاله قربونش بشه که هر چی میپوشی بهت میاد،عسل منه دیگه. ممنون سمانه خواهش میکنم، قابل پریماه جونو نداشت، دیگه ما اینیم دیگه از هر انگشتمون همینطور هنره که میباره من رفتم کلاس خیاطی، تو بیشتر و بهتر از من خیاطی میکنی
سمانه
پاسخ
اختیار دارین ما پیش پای شما لنگ می اندازیم
مامان طهورا
6 آذر 92 23:55
آخی عزیزم یکم زود نبود؟
سمانه
پاسخ
منم خیلی ناراحت شدم اما چه کنیم دیگه باید وزن بگیره و به خوردن همه نوع غذایی عادت کنه. دکترش گفت چشماتو ببند تصور کن الان دو سالشه و این وضعیت وجود داره اون موقع دیگه اجازه شیر مادر هم نداره پس چطور باید تغذیه بشه؟!
الهام(مامان اميرحسين)
9 آذر 92 6:38
اين طوري بهتره... انگار حتما بايد با خشونت باهاشون رفتار كرد تا غذا بخورن! بخور دختر چاق بشي چله بشي من تو رو بخورم! لباس سرهميتم خيلي قشنگه! مهم نيست نوپا هستي يا نه مهم اينه كه قشنگه! دست خاله درد نكنه آيا اون زمان كه اين. ميدوخته ميدونسته يه پري قراره تنش كنه!؟ پدرتون بهترن سمانه جون؟
سمانه
پاسخ
آره الهام جون خواهرم میگه اگه می دونستم تو سرنوشتمون یه پریماه قرار بود باشه براش پارچه دخترونه می خریدم مرسی از احوالپرسی شکر خدا بهتره
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:43
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان طهورا
2 دی 92 1:08
سلام خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟/ نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ بابا بهترن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:48
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss