پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پریماه آرزومندی

چکاپ پنج ماهگی

1391/11/29 1:27
نویسنده : سمانه
315 بازدید
اشتراک گذاری

امروز غروب بردیمت دکتر، تا هم چکاپ بشی هم برای درد لثه هات چاره ای پیدا کنیم. خدا رو شکر وزنت خوب بود و نیازی به مکمل نداری لبخند گوش و چشم و ضربان قلب و وضعیت ریه و ... بررسی شد و باز هم خدا رو شکر مشکلی نداشتی لبخند هر وقت میریم پیش دکترت، به من و بابایی میگه پدر و مادر نمونه از خود راضی شما نمره اتون بیسته مژه بعد هم گفت به نظرم دخترتون هم نمره اش بیسته، اینطور نیست ؟ چشمک که من و بابا، همصدا گفتیم بله که بیستهماچ عجب خانواده ی بیستی شدیم ما نیشخند

ای من قربون این خنده ات برم که از وقتی به دنیا اومدی تازه معنی کلمه خانواده رو فهمیدیم قلب


بعد هم به اصرار من عینک که بابا، آقای دکتر، حالا این دختر ما خانوم و خوب و تودار؛ واقعا نمی خواین یه دارویی، چیزی به پریماه بدین؟!
از این ژل کین بی بی برات تجویز کرد که اگه خیلی درد داشتی استفاده کنیم. و گفت به نظر میاد هر دوی شما صبور باشین. اگه تحمل و صبر داشته باشین و از دارو استفاده نکنین خیلی بهتره. ببینم برای در اومدن 28 تا مروارید شما، من و بابایی چقدر صبر داریمخنثی

پینوشت: راستی یه بار هم وقتی تازه به دنیا اومده بودی به یه عروسی دعوت شدیم، و برای اولین بار پشت کارت عروسی نوشته شده بود: جناب آقای آرزومندی به همراه خانواده محترم ، نمیدونی چه خوشمون اومد از این لفظ خانوادهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله نگار
30 بهمن 91 10:58
سلام جونم که همیشه بیستی

فدای اون خنده هات بشم که از ته دله. همه رو خوش حال میکنی

معلومه که بیستی وقتی 3 یا 4 تا بادیگارد داری مراقبت میشن

به خاله جون
مامان شازده اميرحسين
1 اسفند 91 13:21
اي جاااان
قدتو برم خاله جون