پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پریماه آرزومندی

12 دی ماه و تولد مامانی

1391/10/13 1:31
نویسنده : سمانه
363 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه عزیزم، نیمه شبه و تو آروم خوابیدی. می نویسم از امشب که بهترین جشن تولد زندگیم رو با حضور لطیف تو تجربه کردم. دختر عزیزم با تمام پستی و بلندی هایی که تو زندگی دارم با تو سرشارِ خوشبختی ام. به تولدهای پیش از تو که فکر می کنم چیزی ندارند که بازگو کنم، همه چیز از تو شروع شد، زندگی و خوشبختی و عشق

دختر نازم، امشب، مامان جونقلب یه بلوز خوشگل به من کادو داد و بابایی برام یه دسته گل خوش آب و رنگ، یه کارت هدیه و یه کیک بامزه خریده بود. پیش خودمون بمونه ها ولی بابایی خیلی خوش سلیقه است چون کیکی که خریده بود به خاطر تولد من که تو زمستونه شکل یه کنده درخت بود که روش برف باریده چشمک

این هم یه عکس دیگه از خوشبو ترین گلی که تو زندگیم هدیه گرفتم یعنی پریماه خانوم به همراه دسته گل خوشگل بابایی
ماچ

یه لبخند برای مامانی میزدی بد نبودا افسوس این روزها با هر کی هم صحبت میشی براش قش قش می خندی. به مامان که رسید آسمون تپید؟ ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه دوست مامان سمانه
13 دی 91 7:27
چه لطیف است حس آغازدوباره وچه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس وچه اندازه عجیب است روز ابتدایی بودن وچه اندازه شیرین است روزمیلادتو.روزی که تو آغاز شدی .
تولدت مبارک مامان پریماه جونی


مرسی عزیزم. دوست خوبم
الهه مامان پرنیان
13 دی 91 10:44
سلامممممممممممم
تولد تولد تولدت مبارک
انشاله همیشه سلامت و شاد باشی کنارخونواده عزیزت
من نمیدونستم تولدته وگرنه حتمادیروز تبریک میگفتماااااااااااا
ببین چه حالی بکنیم ما و قتی دخترامون برامون برن این مغازه و اون مغازه دنبال کادو تولد
هرچند حضورشون یه عالمه کادویه برای ما


ممنونم الهه خانوم. راست میگین خیلی دلم می خواد خدا عمر بده اولین کادوئی که دخترم به من هدیه می ده رو ببینم
صد البته وجود خودشون بهترین و باارزش ترین کادو هستن برامون.
خدا پرنیان رو برای شما و بابای مهربونش حفظ کنه ان شاالله
خاله نگار
13 دی 91 13:08
سلام تفلدت مبارک

من مطمئنم پریماه بزرگ بشه بازیگر میشه
اخه چرا انقدر به دوربین نگاه میکنی وروجک




مرسی خاله جون