پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پریماه آرزومندی

نظرات (11)

الهام(مامان اميرحسين)
18 تیر 92 0:17
الهههي
قدتو برم خاله!ناناز!جيگر!
كجايي سمانه جون!نيستي!
نميگي دلتنگت ميشيم!!

سلام
همین اطرافم. یه کمی مشغله داشتم
مامان طهورا عسلی
19 تیر 92 15:12
الحمدلله که برگشتی.....


این جا دقیقا کجاست؟

مزار شهدا سر خاک دایی حسن من
خاله نگار
19 تیر 92 18:45
الهی قربونت برم

فدای تو بشم من حیف که نت ندارم این عکستو سیو کنم


چه ناز افتادی تو این عکس



خاله جون! پریماه داره تو رو نگاه می کنه اینجور عاشقونه
الهه مامان پرنیان
20 تیر 92 20:20
سلام
خوبید
جدا اگه این دخترای مانبودن فکر کنم من یکی حسابی کم میاوردم
این روزاواقعا یادخداو لبخنداین دخترا شیرین میکنه ؛ خیلی جمله قشنگی بود به دل نشست حسابی
ببوس پریماهو یکی از طرف من یکی پرنیان

مرسی الهه خانوم. شما هم پرنیانم و ببوسین خیلی دلم براش تنگ شده
الهه مامان پرنیان
25 تیر 92 9:22
سلام

راستی چند باره میخواستم بت بگم پرنیان ماروبیچاره کرده همش یه عروسک میگیره دستش میگه مثلا این پریماه تو مامان سمانه من خاله نگار . یعنی انقدرتوی این نقشها فرورفته که رفتم یه عروسک نوزادی براش گرفتم یکسره با اون سرگزمه

ببوس دخترگل رو

الهی عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
25 تیر 92 17:18
دلم تنگه!!!!!!!!!!! كجايييييييييييييييييييييييييد!؟
الهام(مامان اميرحسين)
29 تیر 92 16:07
سلام سمانه جون خوبي؟؟ خيلي نگرانتونم؟؟!! چرا نيستي؟ مشكلي پيش اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 15:55
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نفسم بريد!!كجايييي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام(مامان اميرحسين)
31 تیر 92 14:38


سلام دوست خوبم
الهام جون چند روزی گرفتار بودم و بعدش هم با این جیگیلی خانوم رفته بودیم مسافرت. ببخش که این همه نگران شدی
امیرحسین خان ما چطوره؟ شیطونی هاش تونسته اشک بابا و مامانش و دربیاره؟
الهام(مامان اميرحسين)
2 مرداد 92 14:23
به به به...
تشريف اوردين؟؟
كجا بي خبر،بي خداحافظي!!
رسيدنتون به خير!!
پري عسلي خوبه!؟
منتظر پست جديد هستم...

چند روزی رفته بودیم اردبیل خونه دوست بابایی. جاتون خالی هواش عالی بود. انقدر خنک بود که شبا با پتو می خوابیدیم!!!!
پریماه هم بد نیست شیطون شده حسابی
الهام(مامان اميرحسين)
5 مرداد 92 15:53
اي بابا!! گجايي سمانه جون؟ يه پست بذار ببينيم پريماه هنوزم مثل ماهه يا نه!!