پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

پریماه آرزومندی

اولین لبخند

1392/9/5 0:40
نویسنده : سمانه
586 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه خوشگلم، دقیقا روز ٢٨ آبان بود که برای اولین بار با شنیدن صدای مامان خندیدی، خوشبختانه از این لحظه ی شیرین فیلم گرفتم. البته قبلتر از این ها هم یه چیزایی شبیه لبخند رو صورت خوشگلت نقش می بست اما امروزی ها می گن که اونا خنده های ارادی نیست و یه جور رفلکسه عضلات صورته و قدیمی ها می گن که وقتی فرشته هافرشته با نی نی ها بازی می کنن اونا اینطوری شادی می کنن.
هر چی که هست، خیلی شیرینه، از عسل شیرین ترقلب
با اینکه دوست دارم زودی بزرگ شی اما کاش می شد این روزهای شیرین هزار بار برام تکرار می شد.مژه

شیرین ترین تصویر دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طهورا عسلی
13 آذر 91 1:12
سلام. خوبی پریماه جون؟؟ خوش به حالت که مامانت اینقدر دوستت داره. خیلی دوست داشتم ببینمت که البته به کمک تکنولوژی موفق شدم به مراد دلم برسم. انشاالله همیشه خوب و سلامت باشی و گل لبخند از رو لبات پاک نشه......


مرسی مامان طهورا خانومی. انشاالله
الهه مامان پرنیان
13 آذر 91 10:37
سلاممممممممممم
مبارکه وبلاگ این دخمل خوشگله باشه
آفرین به مامان سمانه که شروع کرد این کارو
انقدر روزهای قشنگی رو پیش رو داری مامان سمانه
من یادمه که نوشته بودم تو دفترخاطرات که ایکاش یه دوربین بود که خودش اتوماتیک همه ی لحظه ها رو ثبت میکرد
انشاله همیشه شاد شاد باشی پریماه عزیزم

سلام. مرسی الهه خانوم
واقعا کاش یه همچین دوربینی وجود داشت.
الهه مامان پرنیان
13 آذر 91 22:19
راستی حسابی تشویق شدم که وبلاگ پرنیانو راه بندازما
چون وقتی وبلاگ باشه حتما خاطرات ثبت میشه
خداکنه بتونم این کارو بکنم


خیلی راحته برید به این آدرس http://niniweblog.com
وسط صفحه یه کادر زرد رنگه نوشته "ایجاد وبلاگ جدید"
بقیه مراحل هم فقط پر کردن فرمه. فقط برای نام کاربری حواستون باشه که نام کاربری میشه همون آدرس وبلاگ
مثلا برای پریماه نام کاربری رو گذاشتم parimaah
پس آدرسش شد http://parimaah.niniweblog.com