پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پریماه آرزومندی

فرشته من خوابیده

1392/9/5 0:42
نویسنده : سمانه
726 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه عزیزم، این روزها من و بابا حمیدرضا سه روش برای خوابوندن شما اجرا می کنیم. یا دوست داری مامانی روی پاهاش آروم آروم تکون بده مثل یه گهواره شما رو بخوابونه، یا وقتی داری شیر می خوری تو بغلم بخوابی یا اینکه بری بغل بابایی و سرت رو آروم بذاری رو شونه اش و با شنیدن صدای جغجغه کوچولوت بخوابی.

2 آبان

قربون اون پا رو پا انداختن و اون دست زیر سر گذاشتنت برمماچ

8 آذر

 مگه داری چی خواب می بینی اینجوری اخم کردی عشقم

متفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نگار
18 آذر 91 17:55
سلام مامان سمانه به نظرم بازم داره اون فرشته هاااا چرت و پرت میگن پریماهمونو میترسونن

سر گرمی ندارن که همش میان تو خواب پریماه




بعید نیست نامردا زورشون به دخملی من رسیده :s
مامان طهورا عسلی
18 آذر 91 18:33
رمز لطفا.....................................


مطلب فقط و فقط برای پریماهه اونم وقتی که عاقل و بالغ شد...
البته اگه با این حافظه ای که من دارم رمز یادم نره!!!
الهه مامان پرنیان
19 آذر 91 13:06
ای جانمممممممم چه خوشگل خوابیدی عزیز دل خوابهای خوب ببینی اخمت هم شاید بخاطر این بوده که مامانی داره ازت عکس میگیره کلاس گذاشتی خانوم خانوما
ninipics
22 آذر 91 20:26
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com