پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پریماه آرزومندی

یازده ماهگی

1392/6/19 15:23
نویسنده : سمانه
289 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه جونم

ماشالله داری بزرگ می شی ها. تولدت هم خیلی نزدیکه گلم قلب

این روزا همش از اینور و اونور می گیری و بلند میشی و شروع می کنی دور تا دور خونه گشت زدن!

خستگی هم نمی دونی اصلا چی چی هستسوال

وسط خونه که هیچ وسیله ای برای ایستادن سرکار خانوم نیست از بنده میگیری و بلند میشی یه نیشگونای ریزی هم موقع صعود از من می گیری گریه

برای غذا خوردن هم که کلا استقلال طلبی حتی تو خوردن سوپ و ماست و ...

این هم یه تصویر از ماست خوردن با انگشت!

اینجا هم عین ارباب ها روی صندلی لم دادی و داری سیب زمینی سرخ شده میل می کنی از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
19 شهریور 92 15:25
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
سارا دوست خاله فاطمه
19 شهریور 92 22:09
سلام به پریماه عزیز و مامان محترمشون.
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم.
لاکشو ببین. ای جانم.فدات شم.
بوووووس


مرسی خاله ساراجون
این دخمل ما شده عروسک دو تا خاله و دو تا عمه اش!!!
یکی لاک میزنه، یکی موهاشو کوتاه می کنه، یکی باهاش بازی می کنه...

خاله نگار
20 شهریور 92 14:22
سلام یه بار نشد من کامت اول باشم خوب سمانه هر وقت اپ کردی یه تک زنگی بزن

چه بانمک شده تو عکسه اخر چه لمی داده قربونت برمممممممممممممم



حالا نیست که عکسا و خبر کارهاش تو وبلاگ برای شما دست اوله!!! که بخوای اولین کامنت رو بذاری خاله جون؟
مامان طهورا عسلی
21 شهریور 92 16:26
سلام..


تولد مبارک.
یادتون باشه من اولین نفری بودم که تبریک گفتم هااااااا


مرسی از لطفتون
طهورا خانوم ما چه می کنه ؟
فاطمه دوست مامان سمانه
24 شهریور 92 14:07
سلام .ماشااله چه قدربزرگ وناز شده این دخملی ما.زنده باشه وسلامت. تولدش هم پیشا پیش مبارک [گل
خاله فاطمه
25 شهریور 92 22:28
سلام خاله جوووووووون
فدات بشه خاله که فرصت نمیکنه بیاد نظر بده
من همینقدر که انرژیم رو نگه دارم که میام خونه همون 1-2 ساعت هم باهات سر و کله بزنم، هنر کردم.
خوشم میاد دوستم از من بیشتر و زودتر میاد سر میزنه
بعضی مامانها قرار بود از چند قدم راه رفتن دخترشون مطلب بذارن؟!!!
چندتا از عکسای دخترشونم براشون ارسال شده ولی هنوز خبری نیست!!
وروجک کی راه میری که با هم بریم گردش دستتو اینجوری با خاله نگار بگیریم
آیکون دو تا خاله نداره چرا؟؟
اشکال نداره اونی که پاپیون آبی داره منم اون یکی هم خاله نگاره

مرسی از عکسایی که برای مامانم فرستادی خاله جون ولی چیکار کنم که مامانم وقت نداره برای وبلاگ من بذاره!

امیرمحمد چالوک
26 شهریور 92 20:50
راستی پریما خانوم یادم رفت تولد یک سالگی شمارو تبریک بگم تولدت مبارک خوهشمندم به وبلاگم سربزن بای بای
فاطمه
30 شهریور 92 16:41
تولدت مبارک ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@