پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پریماه آرزومندی

کولیک

1391/9/5 0:46
نویسنده : سمانه
5,025 بازدید
اشتراک گذاری

پریماه عزیزم، سی و شش، هفت روزه بودی که من و بابا، متوجه شدیم که چند شبه آروم نمی خوابی. با چندبار نصفه و نیمه شیر خوردن و عوض کردن پوشک و هزار کار دیگه، که از هر دومون انرژی زیادی می گرفت، بالاخره حول و حوش ساعت 1:30 یا 2 نیمه شب خوابت می برد و آروم تا حدود ساعت 3-4 صبح می خوابیدی و برای شیرخوردن بیدار می شدی. راستی دستت درد نکنه دخترم، تو باعث شدی دیگه نمازهای صبح خواب نمونم عزیزم.
40 روزگی که برای پایش رشد بردمت به خانه بهداشت، از یکی از همیارها پرسیدم که دخترم به طرز عجیبی چند شبه که از ساعت خاصی شروع می کنه به بی تابی کردن و سر ساعت خاصی هم با خستگی تمام می خوابه! علتش چیه؟
اینجا بود که برای اولین بار با کلمه "کولیک" آشنا شدم و فهمیدم که هر چی هست زیر سر شیر خودمه متاسفانه! فهمیدم با خوردن مواد غذایی نفاخ، دختر گلم، دل درد یا اسپاسم روده می گیره!Colic Ez Dropsهمینطوری با استفاده از تجربه دیگران از رازیانه استفاده کردم، اما دیدم خیلی فرقی نکرده، پس حرف مامان بزرگ پالاش رو گوش دادمو، روز 24 آبان 91 بردیمت پیش دکترت آقای محمدحسین عبدالوهاب.آقای دکتر هم یه لیست از موادی که من نباید بخورم شامل سیر، پیاز، کلم، کاهو، خیار، بادنجان، لبنیات، حبوبات و نوشابه گازدار برام یادداشت کرد و بابا این لیست رو روی در یخچال گذاشت تا حواسمون به دل کوچولوی دخترمون باشه.
علاوه بر این لیست قطره کولیکز هم برای شما تجویز کرد و گفت هر هشت ساعت هشت قطره به خانوم خانوما بدین. این قطره معجزه کرد و دل دردت خوب شد و شبا دیگه راحتِ راحت خوابیدی.
امیدوارم همونطور که میگن وقتی 3-4 ماهه شدی برای همیشه از دست این کولیک بدجنس راحت بشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)