پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پریماه آرزومندی

کادوهای اولین تولد

1392/8/29 15:21
نویسنده : سمانه
370 بازدید
اشتراک گذاری

هو الشافی

پریماهم

با دو ماه تاخیر به خاطر بیماری باباجون (بابای نازنین و مهربون من)  و درگیری ذهنی و روحی و جسمی تمام خانواده، عکس اولین کادوهای تولدت رو میذارم اینجا

کادوی مامان و بابای من به شما:

یه چهارچرخ زیبا و کاربردی (هر وقت کسلی میذارمت توش و دور تا دور خونه می چرخونمت تا بخوابی) یه استخر بادی که دوست داری تمام خونه رو جمع کنی بیاری بذاری توش از بس دختر مرتب و تمیزی هستی.

تو این عکس یه کم بی حوصله بودی و خوابت می اومد برای همین انقدر بداخلاقی

اینطوری توش خوابت می بره

از طرف بابا و مامان بابایی هم وجه نقد و این پالتو بافت خوشگل که هنر دست مامان جونه

من قربون اون طرز نشستن نازت برم با کلاس چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طهورا
29 آبان 92 0:08
سلام چقدر پالتوی پریماه جون نازه. چقدر بهش میاد ماشاالله. مامانت بافته؟ چه با مزه میخوابه تا حالا ندیده بودم بچه ای اینطوری بخوابه. راستی حال بابات بهتره؟ ما همش احوال پرس بودیم. خیلی هم دعا کردیم. آقا رضا هم تو مکه خیلی دعا کرد. انشاالله هر چه زودتر سلامتیشون رو به طور کامل بدست بیارن.
سمانه
پاسخ
پالتوشو مادر حمیدرضا بافته. چند تا پیراهن هم بافته که بعدا عکساشو میذارم ممنونم بابت احوال پرسی بهترن خدا رو شکر. از حاج آقاتون هم تشکر کن. چشمای ایشون چطوره؟ طهورا خانوم چه می کنه؟
خاله فاطمه
29 آبان 92 22:48
وایییییییییی چه نازه تو این عکسها پس چرا من این عکسها رو ندیده بودم؟؟؟؟ چه معنی داره یه عکس قبل از اینکه من ببینم بقیه ببینن؟؟ سمانه، خیلی ناز نشسته با پالتوش قربونش بشم من
سمانه
پاسخ
برای خاله جون
خاله نگار
30 آبان 92 0:41
سلام پری نازم درسته وبت دیر به دیر اپ میشه چقدر وجودت شیرینه مخصوصا وقتی تو بیمارستان واسه باباجون تاتی تاتی راه رفتی خوشحالش کردی پری ریزمیزه
سمانه
پاسخ
برای خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
2 آذر 92 16:10
مبارك كادوهاي قشنگت عزيزم اون پالتو هم خيلي بهت مياد عاشقتم و خوشحال از ديدنت جيگري!
سمانه
پاسخ
مرسی خاله به همچنین
الهام(مامان اميرحسين)
2 آذر 92 16:11
سمانه جون حال پدرتون بهتره انشاالله؟؟
سمانه
پاسخ
بهترن اما دوره نقاهت هم مشکلات خودشو داره دیگه! انشالله تو همه خونه ها همیشه سلامتی برقرار باشه مرسی الهام جون
سارا دوست خاله فاطمه
3 آذر 92 12:15
سلام به پریماه عزیزم و مامان محترمشون. کادوهات مبارک عزیزم. ای جان چه خواب عمیقی. میبوسمت گلم.
سمانه
پاسخ
مرسی خاله جون