پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پریماه آرزومندی

تولد یکسالگی

1392/7/13 0:46
نویسنده : سمانه
575 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم تولدت مبارک

 

 

یه جشن سه نفره با یه کیک خوشمزه و یه شمع روشن و یه گلدون گل

امروز هیچ کاری نتونستم برای تولدت انجام بدم به جز اینکه وقتی با هم بازی می کردیم و تو می خندیدی، من محکم بغلت می کردم و صدای نفسهاتو می شنیدم و از ته قلبم خدا رو شاکر بودم
پریماه جونم الان که دارم این پست رو می نویسم عطر گلهای مریم تولدت پیچیده تو خونه! هیچ چیزی تو دنیا اندازه گل نمی تونه منو خوشحال کنه
و تو بهترین، زیباترین، خوشبوترین، خوشرنگ ترین و ماندگارترین گلی هستی که تو زندگی کادو گرفتم، پس

خدایا ممنونم از این دسته گل زیبا

 

پیونشت: تو روزهای بعدی با خانواده من و خانواده بابایی برات جشنهای بزرگتری می گیریم و عکس کادوهای خوشگلت رو میذارم اینجا یادگاری!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله فاطمه
30 شهریور 92 23:35
سلام قشنگ خاله
تولدت مبارک
البته من رأس ساعت تولدت زنگ زدم به مامانی و تولدت رو تبریک گفتم ولی هم تو خواب بودی هم مامان و از خواب بیدارش کردم
میخواستم صدای خوشگلتو بشنوم ولی نشد.
ایشالله همیشه سلامت باشی
خیلی دوست دارم خاله جون

میسی خاله جون مامان پریماه فدات شه!!!
خاله فاطمه
30 شهریور 92 23:40
وای خاله جون کاش اونجا بودم
خیلی دلم میخواست یه بوس محکم ازت بکنم
ما میخواستیم بیایم ولی خاله نگار نبود

فدات بشه خاله، نمیدونم قبلا تو نبودی ما چیکار میکردیم.


همش تقصیر خاله نگاره دیگه وگرنه مگه میشد یه همچین روزی رو برای دور هم بودن از دست داد!!!


مامان طهورا عسلی
31 شهریور 92 12:26
سلام

تولد مبارک

مرسی
سارا دوست خاله فاطمه
31 شهریور 92 17:58
سلام پریماه جون.
تولدت مبارک عزیزم.

انشاالله همیشه سلامت باشی گلم.



سلام مرسی خاله سارا جون
خاله نگار
1 مهر 92 19:20
سلام مگه تقصیره منه خاله جون پشته سر ادمای بزرگ همیشه حرف هست من بی تقصیرم

همه اینااااا شایعه است باور نکن


-----

تولدت مبارک تولدت مبارک جونمی تووو

من هیچ وقت برای کسی آرزو نمی کنم 100 ساله شه. . . شاید دوست نداشته باشه. . . ولی آرزوم برات اینه پریماه جونم [ ایشالا که هرچقدر قراره از خدا عمر بگیری با عزت زندگی کنی عزیزم...]


مرسی خاله جون
اصلا چه معنی دو تا خواهر بزرگتر دارن غیبت شما رو می کنن، شما بیای غیبتا رو بخونی؟!

به هر حال اول فاطمه جون شروع کرد!!!
خاله نگار
3 مهر 92 2:38
فاطمه که دمه دسته ..... طبق معمول همیشه ریجکت میکنم کاری از دستم بر نمیاد که احترمااا واجبه
الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:17
تولدت مبارك گل دختر
ببخش كه دير اومدم!!
اينم كادوي من:
http://www.niniweblog.com/upl/amirhosein91/13767406916.jpg
به من كليد نميدين؟؟


ممنون خاله جون دستت درد نکنه خیلی خوشگله
الهام (مامان امير حسين)
8 مهر 92 15:40
الهههي
ماشاالله
حق داشتي رمز دارش كني!!
نانازي عروس بشي ايشالا!!
تولدتم مبارك!


مرسی خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 15:07
فرشته ي كوچولو روزت مبارك... http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg
آزاده
20 مهر 92 13:31
سلام پریماه خانوم,تولدت مبارک,ماشاله چه ماه شدی,چه کیک خوشمزه ای. ایشاله 120 ساله شیاز طرف دوست مامان سمانه
الهام(مامان اميرحسين)
26 آبان 92 23:50
........♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ ............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ........................................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ........................♥ ...........................♥ ..............................♥ ................................♥ ..............................♥