پریماه آرزومندیپریماه آرزومندی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پریماه آرزومندی

سرگرمی های دو - سه ماهگی

1392/9/5 0:43
نویسنده : سمانه
622 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم، چند روزه که دوست داره بذارمش تو تخت گهواره ایش و همراه با شنیدن موزیک، به چرخش فیلهاش نگاه کنه. گه گاه هم بخنده و دل من رو ببره قلب. جالبه که یه فیل رو که از روبروش رد میشه تا آخرش دنبال می کنه بعد میره سراغ فیل بعدی. اگه همه چیش ok باشه تقریبا یه ربع با فیلهاش سرگرم میشه.

الان هم داره فیل سبزه رو دنبال می کنهبغل

این دو تا عروسک تولوییش رو هم خیلی دوست داره مخصوصا اون نی نیه رو ماچ 


قابل توجه اون دو تا خاله ای که وقتی مامان جون، اینها رو خریده بود می گفتن آخه مگه بچه می تونه با اینا بازی کنه؟ابرو

این اسباب بازیش یعنی کلبه ی موسیقی رو هم خیلی دوست داره مخصوصا وقتی نورهای ستون کلبه خاموش و روشن میشه 

پی نوشت:
داشتم این مطلب رو یادداشت می کردم یه چرخی تو اینترنت زدم دیدم دقیقا یه مطلب هست با این عنوان:

 نوزادان در سال اول تولد به چه چيزهايي جلب مي‌شوند؟ 
...
ماه دوم و سوم: عاشق نور است! باگذشت زمان بينايي فرزند شما بهتر مي‌شود. وسايل موردعلاقه او در ماه دوم و سوم بعد از تولد، اشياي براق يا اسباب‌بازي‌هايي هستند كه روشن و خاموش مي‌شوند. چراغ‌هاي روشن خيابان، ويترين روشن مغازه‌ها، لوستر و خلاصه هر چيز نورداري، چشم‌هاي او را به سمت خود جلب مي‌كند. از اين ماه به بعد رنگ‌هاي زنده نيز نگاه او را مي‌دزدند پس سعي كنيد اتاق او را با رنگ‌هاي قرمز، آبي، زرد و سبز تزئين كنيد. هر چه تابلوهاي درون اتاق، اسباب‌بازي‌ها و پرده‌ها رنگي‌تر و شادتر باشند او بيشتر آنها را دوست خواهد داشت. عروسك‌هاي رنگي چرخان، بالاي تخت نيز از ماه دوم به بعد نظر او را به خودشان جلب مي‌كنند. 
...

پریماه منم عاشق نوره چشمک 
اصلا خودش منبع نوره از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه مامان پرنیان
19 آذر 91 13:14
یادته میپرسیدی ازاین عروسکا خوشش میاد یانه گفتم شاید
البته الان تا کوچیکه و هنوز راه نیفتاده با وسایلش بازی میکنه بعد که قدرتمند شدخانوم خوشگله میاد با اسباب بازیهای تو(وسایل آشپزخونه - وسایل کشو- لوازم آرایش - لباسهای کمد و.........) بازی خواهدکرد اونوقت عکس گرفتن داره هااااا

فکر کنم همینطوری هم بشه. چه شود اون روزی که گیر بده با چینی ها و گلدونهای باباش بازی کنه اونوقت حال و روز بابا حمیدرضا دیدن داره ها. حتما حتما عکس می گیرم برای ثبت تو تاریخ کشته مرده های اشیای آنتیک لازم می شه.

MIDWIFE
19 آذر 91 16:47
دوست خوبم سلام خیلی سپاسگزارم بابت ارسال خاطره زایمانی تان.هدف من هم از این کار جا انداختن این فرهنگ است که سزارین برخلاف تصورعموم همچنان راحت هم نیست .گاهی یک زایمان طبیعی بهتراز یک سزارین بی مورد است.البته نمی دانم شما اختیاری سزارین شده اید یا نه؟گاهی سزارین مواقعی که جان بچه در خطر است انجام میشود که مادر هم باید تاوان ان را پس دهد.اما من با سزارین هایی که فقط به درخواست خود فرد واطرافیان وبدون هیچ دلیل پزشکی انجام میشود مخالفم ومتاسفانه برخی پزشکان هم در این موارد تعهدات خود را زیرپا می گذارند.من این موارد را به عنوان کسی که در این زمینه کار می کنم بیان می کنم.دردتان را متوجه میشوم ومتاسفم اگر شما بی دلیل سزارین شده اید.البته سزارین اول اگر پزشک ریسکش رابپذیرد زایمان طبیعی بعدی می تواند داشته باشد.که در ایران کم اتفاق می افتد.خاطره شما را تحت همان عنوان در وبلاگ قرار دادم.البته لینکتان هم هست اگر مایل نبودید بفرمایید تا حذفشم کنم.باز هم ممنونم از این همکاری تان.
'چه گل دختر نازی هم داریدوچه اسم با مسمایی برایش انتخاب کرده اید واقعا که پریماه است.همیشه سالم باشد.


ممنون. بله سزارین به دلخواه خودم بود متاسفانه.
خاله نگار
19 آذر 91 21:19
این طوری که دارم میبینم زندایی الهه مامان پرنیان راست میگه فکر کن مثله پرنیان بزنه تو کار لاک اون وقت که عکس گرفتن داره لاک خومو براش میزارم کنار تا بزرگ بشه تو عکس بگیری ازش ما ام یکمی به حال روز خونه تون بخندیم راستی خودمو معرفی نکردم من یه خاله ی خبیث هستم که فقط به فکر بچه ی خواهرشه نیازی به تشکر نیستاااااااا
الهه مامان پرنیان
20 آذر 91 16:57
هروقت بت چینی های باباش بازی کردو شکوندشون حتما عکس بگیری ها (هم از خودت هم از پریماه ) قیافتون دیدن داره ها
البته انقدر بابا حمیدرضا مهربونه مطمینم چیزی نمیگه( تلقین میکنیم که ناراحت نشه )


باباش که میگه فدای سرش همه رو بشکونه!!! والا مادر بنده خداش زده دو تا کاسه قدیمیشو شکونده بنده خدا رو نمی بخشه حالا که رسیده به دخترش اینطوری میگه . خدا شانس بده!!!